Header Row

[娛樂] 黃婉曼胸大跑步被跟蹤

大胸曼跌盪賽跑 仔死跟( 2011-10-24 )
黃婉曼胸大跑步被跟蹤


[轉載/Youtube] 黃婉曼昨日朝早出席在迪士尼舉行的「蘋果日報慈善跑2011」,同場更有胡諾言一家三口擔任幼兒組嘉賓,趙碩之和羽翹等都有撐場。
黃婉曼坦言前晚擔心早起心情緊張,問她有否參加過賽跑?她說:「我以前沉迷到朝早同半夜走去跑,我鍾意邊跑邊諗嘢。」
黃婉曼身材勁跑步會否大負擔?她笑說:「其實都有人笑我,叫我唔好落街跑步,費事惹人誤會。我試過跑街嗰陣俾人跟,但係佢最後都頂唔順我太慢,所以冇再跟。」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片