Header Row

[娛樂] Jeana假分手斷正 隆胸貪方便

FACE 229期 ﹣Jeana假分手斷正


FACE 229期 ﹣Jeana隆胸貪方便


隆胸前度位
本來已經有 33C上圍的 Jeana以六位數字成為「變靚 D」代言人,將接受隆胸手術。上週五,上美容中心向顧問諮詢。
[轉載/Youtube] 一出道就被群模圍剿整容隆胸年齡報細數得「賤娜」寶號, 22歲��模 Jeana(何佩瑜)繼續唔認衰,一早話過:「反正被人屈,索性整靚 啲!」。原來寸嘴本色坐言起行, Jeana唔聲唔聲榮升「變靚 D」代言人,上月偷偷做埋手術。
改造雙眼皮、瘦面加美鼻後, Jeana仲嫌唔夠喉,密謀加工不倒胸。三年前平胸出道,去年升 cup做新 8模, Jeana今次擺明隆上癮,甚至話要去到 F cup做香港最大胸��模:「既然要整,就要整到最大!」 

書展一過,𡃁模熱極速降溫屍橫遍野,惟獨寸嘴又肯搏肯剝的 Jeana成功留低,商場夜店繼續搶手,新戲《喜愛夜蒲》公認最搶,下月還有舞台劇《偷窺》公映任嵋。看似日日有報上,本刊記者發現上月中 Jeana離奇失蹤一星期,全靠經理人公司發相發料保持曝光。再次蒲頭,神奇眼大鼻高變靚 咗,唔通又賴「化妝技巧進步」?   

下一站隆胸
第二個就諸多藉口, Jeana勝在做 咗唔怕認,唔只承認成為醫學美容代言人,失蹤一星期為執靚樣,還帶埋記者登上「變靚 D」旺角分店,會面一早預約的顧問,大膽承認下一步隆胸:「唔好睇我拍寫真好勁,又俾人話係不倒胸,其實我做 嘢、着比堅尼真係戴 nude bra墊出 嚟,但係下下做 嘢前要左攝右攝又要就位,真係好煩。今時今日醫學美容好普遍,女仔想自己更加靚 啲更加完美 啲有咩問題?我講過好多次話我冇整容,反正都冇人信我,當正我係。今次公司幫我傾代言,我想一勞永逸隆埋胸,以後做 嘢咪慳番好多時間囉。」

逐忽執
上月尾離奇失蹤一星期, Jeana原來已經在「變靚 D」執齊眼、鼻同瘦面,佢聲稱唔使半日執完無疤無痛仲可以保持 12至 18個月,做代言人出行力 sell。

鼻 透明質酸窿鼻


鼻樑植入透明質酸,佢即時硬銷又挺又直:「鼻唔係高就得,都要符合黃金比例,醫生手勢好好,唔會好似 啲人搞到小丑鼻咁醜怪!」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片