Header Row

[娛樂] 周永恒爆料預咗死路一條

路人甲 周永恒 2011年11月02日
爆料預咗死路一條


[轉載/Youtube] 眼前坐着年初因為舉報上司鄧智偉利益衝突而被無綫解僱的周永恒,想到他夠膽死和樂大媽及樂大媽的人對着幹,說實話,標題構思我第一個閃過的念頭是:「一路好走。」
ICAC終止調查後,鄧智偉上週四( 20日)通過律師樓發聲明,表示對指控保留追究權利,我問周永恒收到律師信沒有,他說:「冇!打一個比喻,我見到有人可能犯罪因此報警,點知做證人原來會犯法,咁樣以後仲有冇人肯企出嚟?」

一番話讓我想起月中發生佛山 18冷血路人事件,周永恒說:「個細路女已經夠慘,我唔想借呢件事嚟講,不過事實就係咁。」
周永恒說,為了前上司鄧智偉好,才挺身而出提醒(指證)他,鄧智偉說周永恒被炒,是因為不服從上司、不肯做身為正視音樂 Traninee的份內事……
我以為,誰是誰非不是重點,作為下屬,不聽話聽教已經是死罪,搞不清楚利害關係越級挑戰更是注定永不超生, 05年以後成為虔誠基督徒的周永恒,看來早忘了現實世界的生存規則。
對於自己是不是個好下屬的問題,周永恒還沒想到答案,坐在身邊的趙梓淇(原名趙頌茹)搶答:「我覺得佢已經做咗本分喇喎!」
有老婆撐,周永恒也理直氣壯起來:「你可以評論我啲歌好唔好聽,但你唔可以要求一個音樂人絕對服從囉!」
14歲在天水圍打架劈友, 17歲裝模作樣入行扮陽光偶像, 20歲被控藏毒被踢出娛樂圈, 27歲傻更更挑戰「樂」勢力……
不論人在哪兒,不論選擇做哪種路人,全世界說你壞說你笨,重要的是,身邊有她。

神呀,請為我出一隻唱片
與上司鄧智偉的是非,周永恒說早於去年中發生。向某人提出可能牽涉利益衝突後,立即不回電話、不獲派工作,投閒置散近一年,直到合約屆滿才收到信表示不獲續約。
「點解分開要搞到咁?點解曾經同我一齊工作過、睇住我大嘅人,同佢同一陣線、話我係搞宣傳炒作新碟,我份人冇人比佢哋更清楚。我同鄧智偉一直稱兄道弟,一直拍晒膊頭,點解要搞到咁?否定晒當年一齊並肩作戰嘅日子?我走咗,一直以為要收埋事實,連屋企人都唔知,直到最近,突然被通天,嗰啲人又係咩目的?」
「件事總要有個完結,一份工嚟啫, TVB唔係我全部,我人生仲有其他角色。 04年藏毒案以後,由我自己嗰間陰暗嘅房間走出嚟,用咗好幾年時間想返入去呢個世界、想返入去娛樂圈,想由聲望係負數嘅自己爭取做零。我想搵番失去嘅嘢,我想做番零嘅啫,真係好攰。」
宣傳新碟?是的,出道短短 3年就因為藏毒退出樂壇,僅僅出過 3張唱片的周永恒相隔 9年有新碟面世。正如司徒法正有事沒事說「出事㗎嘛」說「有污糟嘢」一樣,教徒們甚麼都說是神蹟,開口埋口都說要感謝主:
「我唔寫日記、冇網誌,記錄自己嘅方法係歌。呢幾年我儲咗幾首歌,好想出一隻碟,但又好怕返去娛樂圈、怕開會怕過番以前嘅日子。 4月 29日生日後有一日,我被人放飛機,一個人揸車上太平山頂。突然落雨我停埋一邊避雨,決定向神祈禱。我話畀神聽,自己想出碟,但又唔想過番以前嘅日子、唔想打畀人唔想碌人情咭,你知唔知有幾神奇,中間連罅隙都冇,我嘅願望咁奢侈,一祈完禱,電話就響, Sony香港嘅 CEO問我想唔想合作。」
我有點懷疑,真的冇罅隙?

「真係冇,呢頭阿們嗰頭電話即響。一個咁高職位嘅人,我哋成年冇傾過電話,應該係我打畀佢至啱……而佢提出嘅發行抽佣,係出邊市價五分一……」

那些年,我們一起吸過的毒品
周永恒的新唱片,封套拍攝由教友張致恆、譚俊彥操刀,形象自然是曾任形象指導的老婆負責。訪問當天,趁着老公化妝造頭,阿 YU向我解釋全程在水中拍攝的唱片概念:
「佢以前似魔鬼,呢幾年我睇住佢慢慢洗乾淨,化作天使……」
周永恒接着告訴我,他曾經有多魔鬼:
「曾經有同學爆料畀雜誌,話我着住校服去劈友,句句都係真話。我成日覺得,如果唔係入咗行唱歌,我一定會做一個黑社會大佬。我中學喺天水圍大,一放學就有好多黑社會等我哋放學踢我哋入會,唔袋住個手提電話報定警,連屋企都返唔到。成個中學一年一集《古惑仔》,英雄主義盛行、個個都覺得漫畫內容係真㗎,講出嚟冇跟大佬點夠人型?其實呢,我哋個個都係 puppy gang,冇真係入黑社會,冇真係劈友,被人 call去晒馬啫,同學話:『喂,去唔去食盆菜,去有兩嚿水利是袋喎!』梗係去啦!」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片