Header Row

[娛樂] 鍾一憲否認斷背:我鍾意女仔!

鍾一憲否認斷背:我鍾意女仔!
2011/12/02

鍾一憲(Jason)出席公開活動,問到近日被指與任職空中少爺的同性密友同居而傳出斷背之事,Jason即否認說:「唔係,我鍾意女仔!我係同做空中少爺的朋友同屋住,朋友都有打電話笑我!」他謂事後擔心影響朋友工作。

鍾一憲同居玩斷背( 2011-12-02 )
與空中少爺勾手指尾 鍾一憲同居玩斷背


[轉載/Youtube] 大名娛樂新人鍾一憲同麥貝夷今年合唱嘅新歌《勾手指尾》,雖然冇乜大宣傳,但憑住口碑,佢哋個MV喺網上有超過200萬點擊率,認真犀利。而鍾一憲同麥貝夷成日都以情侶檔姿態宣傳,令人誤會佢哋真係拍拖,但原來鍾一憲係同一個男仔勾手指尾。
噚日就有讀者爆料,話鍾一憲其實一直有個姓李嘅空中少爺男友,仲親密到已經喺沙田同居,佢哋更一齊養咗隻芝娃娃增加生活情趣。讀者仲話喺附近啲街坊食肆成日都可以見到佢哋出雙入對,但佢哋就對外宣稱係兄弟。讀者又提供咗好多佢哋嘅合照,有啲就身貼身十分親密,亦有唔少係孖住一齊出席朋友嘅婚禮場合,可見關係非比尋常!

經常孖住現身
據知,鍾一憲男友姓李,喺新界一間中學讀書嗰陣已經有一個男友,畢業之後佢做咗空中少爺,識咗鍾一憲之後,兩個人就喺沙田共築愛巢。鍾一憲入行之後亦都唔避嫌,經常同男友出席啲公開活動,好似之前佢同師姐趙碩之等人齊齊擦大閘蟹,都帶埋男友一齊出席。

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片