Header Row

[時事] 原廠福士GOLF兩年變銹底 泊曼谷咩

原廠 GOLF兩年變銹底 泊曼谷咩( 2011-12-07 )
福士陳列室疑賣水浸車


[轉載/Youtube] 不良水貨車行出售「水浸車」時有聽聞,但有市民在福士陳列室買行貨新車,落地兩年已多處離奇生銹,懷疑購下「水浸車」,向福士追究未獲滿意回應,遂自掏腰包聘請律師及公證行撰寫專家報告,「公證行職員私下話我聽,佢哋唔係第一次處理福士呢類個案!」專家指出新車不尋常銹蝕,或與出廠後曾在灑了防滑鹽的雪地公路行駛有關。

事主李先生09年在福士灣仔陳列室以31萬購入Golf私家車,職員稱是德國原廠新出,兩年來操作正常。今年初,李偶然將車送到車房維修,「師傅吊起架車一睇,見到車底生晒銹,勸我哋向福士了解」。

口頭承諾換零件
李堅稱該車從未泊在水浸的街道或停車場,甚至沒泊過在海邊,遂將車駛到福士維修部投訴。他指修車師傅曾口頭承諾免費更換生銹零件,但他不接受。「諗起呢兩年揸住架五癆七傷嘅車就覺得好危險,就算佢哋肯換零件,始終擔心安全,於是建議福士換架兩年車齡嘅Golf畀我,點知福士拒絕,甚至連免費更換零件都無再提。有維修部經理仲問我『其實你係咪將架車泊喺海邊呀?咁樣我哋唔負責喎!』」李怒說:「根據佢嘅邏輯,即係話住喺海邊嘅人唔好買福士啦!」
福士公關部梁經理回覆查詢時堅稱,無證據顯示李先生車輛生銹與品質有關,故拒絕答應換車,但願意提供翻新除銹服務。梁承認有其他顧客曾就汽車生銹向維修部查詢,卻指每輛車情況有別,不會作比較。
香港汽車工業學會會長李耀培檢視過公證行報告及相片後,從銹迹並無蔓延到車胎以上位置分析,該車為水浸車的機會較微,但很大機會是運送時出事。「歐洲國家嘅道路經常積雪,交通部門會喺路面灑鹽防滑。由於車廠運送車輛未必一定用卡車,有時係直接駛去碼頭。過往曾發現有啲車出廠時防銹做唔足,駛去碼頭時沾鹽水,到達後又無補做防銹,只係車行及顧客無留意」。

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片