Header Row

[娛樂] 天與地 Hong Kong is dying, you know?

天與地鬥唔贏師奶 dying?( 2011-12-03 )

雪了兩年的倉底貨,解凍後才知滾熱辣。戚其義監製的無綫新劇《天與地》上周啟播,其破格創新的情節贏盡口碑,而Joe Junior慷慨激昂的一句「This city is dying, you know?」更感人肺腑。諷刺的是,《天與地》遲遲未播出,令其無緣競逐後日舉行的無綫頒獎禮。相反,一齣錯漏百出的《萬凰之王》卻獲多項提名。同是無綫劇,待遇竟是天與地。

天與地 Hong Kong is dying, you know?


天與地 音樂只剩下情歌?


[轉載/Youtube] [天與地] Dr. Dylan:「你睇吓我地呢個世界,睇下我地呢個城市係乜野樣,除咗錢呢個字之外,我地已經分辦唔出是非黑白,我地每個人都被環境訓練到,好似倒模出嚟咁。鍾意食同一樣既­嘢、鐘意同一樣電視節目、支持同一種政治立場,信奉同一種生死病死的做人方法,this city is dying, you know?」

Dr. Dylan:「獨立的精神、抗拒建制、自由、愛、勇往直前,其實何止係 Rock & Roll ,乜我地做人唔係本來就應該係咁既咩?」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片