Header Row

[娛樂] 你認為周麗淇Niki係咪單身?

20111207 八尽娱乐
你認為Niki係咪單身?


[轉載/Youtube] 周麗淇墮感情騙子陷阱
周麗淇(Niki)、黃浩然與龔嘉欣等人昨日出席無綫新劇《我的如意狼君》宣傳活動,原本有份出席的陳自瑤抱恙臨時缺席,監製李添勝稱對方因屙嘔而缺席,追問是否有喜時,添哥說:「可能食錯嘢。」
忙於拍攝新劇《女警愛作戰》的周麗淇,坦言劇集播映也未必有時間收看,她說:「自己好想睇,唔知成套劇剪完係點,雖然安排在長假期中播映,但聽幕後講幾好睇,所以都有信心。」Niki更許下承諾如劇集收視有40點,慶功做甚麼都可以,她笑道:「我着泳衣應該無人想睇,有40點我乜都肯做,畀大家睇下平時見唔到我的一面。」提到劇中Niki被黃浩然欺騙感情,她說:「佢咁做都係有原因,大家睇下我點解會跌入陷阱,我都幾坎坷。」現實中有否遇過感情騙子,Niki以笑遮醜,取笑她有否欺騙男仔感情,她笑道:「我無條件去呃人。」此外,無綫劇《萬凰之王》被發現穿崩鏡頭,清朝期間出現現代烏龍茶的場面,黃浩然相信是拍攝時大意所致,他表示無論拍時裝或古裝劇,除服飾外演員之間都會互相提點場景。李添勝就表示《我》應不會出現穿崩場面,他說:「應該係走漏眼,我哋應該唔會有,我自己睇過5次都無事。」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片