Header Row

[娛樂] 李克勤終於抵唔住餓了 「個仔要交學費」

克勤終於抵唔住餓了 「個仔要交學費」 - 20111001
妻兒捱餓兩年 李克勤焗簽now


[轉載/Youtube] 五大唱片跟無綫出現版稅風波後,有無綫契仔之稱的李克勤一直力撐娘家,直至昨日克勤終倒戈簽約now為歐洲國家盃擔任大使和主持,他坦言守齋兩年都要食肉,更直言壓力是來自兒子要交學費。

自從發生五大唱片跟無綫的版稅問題,李克勤只接受過now一次訪問,昨日克勤終踏出第一步與now合作,昨日他在黃竹坑出席記者會,獲委任為「now TV 2012年歐洲國家盃大使」及客席主持,稍後他會接受好友梁榮忠主持的觀星台訪問,克勤昨日也用廣東話接受now訪問。

守齋兩年要食肉
無綫契仔克勤如今倒戈簽約為now做主持,他語帶無奈說:「如果呢個世界有守齋呢樣嘢,我差唔多守咗兩年,我屋企啲小朋友話我聽唔可以長期食,都要食啲肉,營養好啲。我覺得係時候,真係唔清楚唱片公司同電視台道門幾時開番,嗰條鎖匙究竟去咗邊,都等咗差唔多兩年,我覺得凡事要過得到人,過得到自己。」他笑言now今次很重手,也多謝何麗全給他的自由度,除了歐洲國家盃的講波合約,他沒有其他合約在身,可以在其他電視台如有線或亞視出席音樂節目。
克勤表示今次是適當時候做適當事,任何時間找回鎖匙都可以返無綫,他說:「連我個仔都問我,你唔係做電視咩,唔見你嘅。」會否怕得罪無綫?他說:「我從來冇講過唔會返TVB,TVB一路喺我心目中感覺係娘家,同埋家冇辦法,係我哋冇機會做,主動權唔喺我哋度,唔知幾耐先解決到。」

首次跳槽壓力大
問克勤做決定時有否壓力?他說:「我個仔畀我壓力,佢哋要食飯,要交學費,做藝人長期唔喺電視出現係有唔好影響。」有否興趣與王維基合作?他笑說:「我唔知喎,冇send短訊畀我,係咪何麗全截晒?」
now高層何麗全指克勤考慮了幾個星期,知道他有少少壓力,始終首次加盟另一個電視台。對於近日的挖角潮,他覺得無綫根基厚,制度完善,今次只是少許衝擊。以前他在無綫也面對過更大的挖角潮,今次對幕前幕後人工有調整是好事,相信不會有大影響。

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片