Header Row

[娛樂] 周永恆約樂易玲天堂見

周永恆約樂易玲 天堂見( 2011-10-21 )
周永恆約樂易玲 ICAC見


[轉載/Youtube] 周永恆(Roy)昨日到商台接受訪問,於節目中再提及無綫音樂總監鄧智偉用朋友名義開錄音室,之後將節目交由錄音室製作,得知此事後周向公司查問,及後傳出樂易玲以他不肯到電台派歌為理由解僱他。
主持人問Roy假若沒有宗教信仰會如何處理此事,他說:「我會去ICAC啦。」再問他見到樂易玲時會有何反應,Roy說:「好溫和咁笑吓啦,有得傾就傾,冇就第日喺天堂見到傾囉,今次我想講我唔係搞事,我只係覺得有問題先問清楚公司啫。」
此外,Roy打算收養小朋友,他說:「收養係老婆提出嘅,我希望去愛其他人嘅小朋友。」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片