Header Row

[娛樂] 林忠豪莊思敏耍花槍

收 4S回 lemon 思敏忠豪耍花槍( 2011-10-27 )


[轉載/Youtube] 李澤楷表弟、曾和廖碧兒傳緋聞的林忠豪,近日先被指力追莊思敏,又被指和前女子組合Freeze成員甄穎珊約會。

冇追甄穎珊
昨日林忠豪在機場博覽館出席活動時,否認追求甄穎珊:「冇呢回事,我哋係咁啱餐廳撞到,識咗好耐,一直係朋友,冇發展機會。」
可是追求莊思敏?林忠豪說:「好難答喎,家仍觀察當中,我都好想結婚。」與廖碧兒則少聯絡。早前有周刊指他揸500萬跑車,其實只是車行經紀,林忠豪澄清自己是車主。
莊思敏前晚現身圓方Mikimoto活動,她表示林忠豪沒有送首飾。對於早前林忠豪送贈iPhone 4GS手機,她說:「都開心同surprise,我叫佢幫我響美國訂,嗰批係鎖機,佢就搵澳洲冇鎖機畀我。」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片