Header Row

[娛樂] 林海峰是但噏我好驚 (現場)

Jan 拖大波妹 三度發台瘟
老婆監場真係好驚 Jan三度發台瘟 2011年10月19日


林海峰是但噏我好驚2011 @ 小學雞


林海峰是但噏我好驚2011 - Encore 末日派對 @ 我承認我感情上有啲缺失


林海峰是但噏我好驚2011 @ 紅館廣播 + 特許人員


林海峰是但噏我好驚2011 @ 筍盤


林海峰是但噏我好驚 2


林海峰是但噏我好驚 3


HTC 玩上身林海峰是但噏我好驚. Encore 部份 ...... 部分 1


HTC 玩上身林海峰是但噏我好驚. Encore 部份 ...... 部分 2


林海峰是但噏我好驚 7


林海峰是但噏我好驚 8


林海峰是但噏我好驚 9


林海峰是但噏我好驚 11


[轉載/Youtube] 林海峰( Jan)棟篤笑騷前晚開鑼,鄭秀文( Sammi)單拖睇騷,阿 Jan笑指希望觀眾在有生之年可看到 Sammi和許志安咀嘴,他又把郭富城比喻為樓底唔高、樓齡又唔新的筍盤。雖有老婆彭羚撐場,但經驗十足的 Jan三度忘詞發台瘟,老貓燒鬚。
一連六場的「玩上身林海峰是但噏我好驚」棟篤笑騷前晚在紅館舉行, Jan的老婆彭羚( Cass)和鄭秀文搭膊頭入場,不過未見許志安;袁詠儀和張智霖、陳奕迅和俞琤等亦有捧場。 Jan開場部份以棟篤笑為主,之後他連同好拍檔葛民輝及草蜢一同演出,載歌載舞,蔡一傑還晒胸肌搶鏡。
講有味笑話
經驗十足的 Jan前晚三度發台瘟忘記台詞,導致 dead air,他不好意思反問觀眾:「我講到去邊度?」接着他又重複之前的台詞。他又擺 Sammi和安仔戀情上枱,他說:「佢哋 93年到家 fans先見到佢哋拖手,希望喺觀眾在生前可以見到佢哋初吻。」 Jan請三位 fans上台玩,阿葛向 fans講有味笑話,他說:「我可以幫你改運,但有少少痛,唔使驚。」 Jan重提熱爆小學生鬧老竇片段說:「我畀 20蚊你,返去你老竇個啷啷度。」
Jan又以筍盤形容古天樂、劉德華和郭富城,他說:「華仔梗係筍盤,不過佢個大馬業主有時好似喺度,有時又好似唔喺。至於城城,佢嘅樓底唔算高,樓齡唔算新,不過 keep得好好,但亦都已經俾個內地女仔做咗首次置業上咗車。」
Jan表示開騷前有問朋友意見鍾意他講甚麼題材,他發現不少人都喜歡他講家人和家事,說畢 Jan即在台上倒立,他解釋:「因為我次次問親細女,佢都會做倒立。」接着 Jan扮 Cass在家中做瑜伽,他瞓地趷起 pat pat,相當搞笑。
樂意被偷拍
完騷後, Jan接受訪問時被問到發台瘟,他卻反問:「有咩?不過我年紀大, 44歲又有白頭髮,台上有雜音,又要顧住觀眾,冇人提我㗎,一唔記得我就游咗出大海。」不過有時觀眾反應未算熱烈, Jan聲稱可能因星期一要返工的關係,對於有觀眾以手機偷拍,他笑言:「冇人拍我先驚。」 

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片