Header Row

[娛樂] 古巨基紅館騷 晚晚咀JC 公開地下情

紅館尾場騷 公開地下情( 2011-10-11 )
尾場個唱遭逼婚  基仔公開謝Lorraine


JC紅館響警鐘嘴基仔( 2011-10-09 )
紅館騷響警鐘 基仔晚晚咀JC


[轉載/Youtube] 剛剛甩拖的外籍女模Jessica C.前晚在古巨基演唱會中,擔任警鐘胸公主,兩人順應公主王子橋段深情一吻咀足三晚,艷福無邊羨煞旁人的基仔,面對fans叫他跟緋聞助手女友Lorraine結婚,即充耳不聞。

古巨基的「Amazing World世界巡迴演唱會2011香港站」前晚假紅館正式開騷,基仔全晚分別以艷紅魔盜王、未來舞士及星空戰士等造型亮相,當他變身白馬王子時,台下便升起由外籍女模Jessica C.化身的警鐘胸公主,兩人在台上不停共舞,Jessica C.每個動作都有倒奶效果,全場fans看得目瞪口呆,來到歌曲終結,舞台燈光調暗時,兩人來個情深一吻十數秒,隨後基仔教Jessica C.以廣東話介紹自己。
熱舞後感性落淚
與性感女神同台演出兼深情一吻,基仔必然艷福無邊,相對他的緋聞助手女友Lorraine則全晚不見蹤影,當基仔問到大家信不信2012世界末日,有些事未做便要快點去做時,台下fans大叫他跟Lorraine結婚,基仔全程扮聽不到,繼續講自己預先準備好的台詞,至鳴謝階段他仍沒有應fans要求答謝Lorraine。
為演唱會狂谷肌肉兼首次以背心演出,基仔一番勁歌熱舞後激動起來,他喊住說:「我知好多人話要睇跳舞就去睇郭富城,我想喺屬於我嘅舞台睇到我跳嘅舞係好畀心機努力,我未必係最有天份嗰個人,我係最努力嗰個。」當喊至甩嘴唱《以你為榮》後,他又說:「點解成日都(喊到)收唔到掣。」此時其唱片公司高層霍汶希(Mani)在台邊遞上紙巾,兩人更來個擁抱,演唱會在基仔獻唱《友共情》後便結束。

「過咗2012結得過」
事後基仔接受訪問時謂非常滿意自己操弗的身形,更透露現時有胸肌,但留待下次跟大家見面。講到為何不答謝Lorraine,他又借意說:「我有多謝台底嘅人,佢係其中一位。」再問到會否在2012年前結婚,他說:「我唔講結婚嘅嘢,如冇世界末日,過咗2012年結得過。」
基仔又指跟Jessica C.真咀是首次獻出兼順應劇情,問到會否跟剛甩拖的Jessica C.咀出感情來?他說:「只係演戲,咀一咀點會有感情。」問是否Lorraine較好時,他笑指記者是女方派來的。

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片