Header Row

[時事] 唐英年梁振英參選特首 唐唐被私生子變臉!

猛男護花 袁莎妮喪閃( 2011-11-19 )
袁莎妮猛男伴遊花園

唐唐前日不惜打倒昨日的我,再度開腔為緋聞拆彈,首度表明「課外活動」女主角唔包括公職人士,總算係還番個清白畀佢喺政府嘅好拍檔、當年做佢政務助理嘅袁莎妮。唔知係咪上天注定,噚日袁莎妮竟然咁啱到訪立法會,仲咁啱行過最多記者駐守的位置。
事緣噚日民主派議員喺立法會五樓咖啡閣旁邊會議室開飯盒會,劉慧卿見記者苦等,就請記者去咖啡閣飲咖啡,點知一飲即有意外收穫,成班記者見到袁莎妮喺撐唐營嘅林健鋒帶領下,同成班香港總商會新理事,喺咖啡閣附近遊花園。總商會嘅總裁袁莎妮就在其中。

英英大格鬥 開波啦!( 2011-11-18 )
何時宣佈參選特首  唐開腔 梁搶閘

明年3月25日舉行的特首跑馬仔賽事,篤定至少有唐英年及梁振英兩位建制派人士「入閘」。早前爭先鬥快辭職的唐、梁,同在昨天爭相公佈月底宣佈參選,未正式開賽已不甘墮後。重整公關團隊的唐快馬加鞭,昨在記者會上硬銷較對手優勝之處,民望大墮後的他力爭後來居上。

一問私生子 變臉!( 2011-11-18 )
間接澄清袁莎妮非緋聞主角

一句「感情缺失」換來民望插水,唐英年昨在記者會上繼續被傳媒追問其婚外情,但堅拒透露詳情,只稱不涉任何公職人員,間接還曾捲入風波的香港總商會總裁袁莎妮一個公道。
一直避談「缺失」詳情的唐英年,昨續被要求交代,有記者更質疑他為何不直接替袁莎妮澄清,唐聽罷即面色一沉指:「呢個係有一段心路歷程嘅,亦都經過掙扎,因為我做咗一件傷害我哋(夫婦)感情嘅事。」
唐稱當日拖着老婆交代「缺失」,其實經過一番掙扎,經慎重考慮後才鼓起勇氣走這一步,以「有承擔」來形容自己的做法:「太太好清楚,佢亦都原諒咗我,我家人亦受到呢件事衝擊。」他稱緋聞對其民望一定有影響,「我接受呢個打擊,因為我有勇氣行出嚟認。」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片