Header Row

[娛樂] 親密睇騷 胡渭康愛碩之大胸

親密睇騷 胡渭康愛碩之大胸( 2011-11-06 )
相約睇騷 微博傳情 胡渭康愛趙碩之巨胸


[轉載/Youtube] 44歲王老五胡渭康(William)闊別樂壇二十多年,最近再度出擊,音樂事業正再起飛之際,愛情路上亦露曙光,前晚William與23歲的巨胸索女趙碩之(Wylie)結伴欣賞X JAPAN演唱會,其間兩人不時咬耳仔,又在微博傳情,William接受本報訪問時直認:「第一眼見到佢已好吸引我!」

前晚胡渭康與趙碩之齊現身亞洲博覽館欣賞X JAPAN演唱會,同行還有兩人的經理人林建名,William與Wylie入場時任記者拍照,林建名就安排兩人並肩而坐,他則獨自坐前幾排,免做電燈膽。

讚君子好逑
演唱會期間,William與Wylie看得十分投入、兩人十分合拍一齊起身跳舞拍和,又不時咬耳仔,狀甚親暱,但兩人發現記者拍照,即變得十分避忌,散場時刻意前後腳離開。Wylie更找了位女友人陪她乘機鐵到香港站,再到零食店掃了大袋零食,才轉乘港鐵返鰂魚涌的家,William則一支公回家。
到昨日中午,William與Wylie在微博傳情,Wylie先向William說:「幫你美一美肌,竟馬上變為25歲,坐在你身旁,這23歲女友人表示鴨李(壓力)好大!」William即時回話:「美媚,我就算唔美肌都見得人啩。」
對於與Wylie結伴睇騷又微博傳情,William接受本報記者電話訪問時笑說:「老闆(林建名)都一齊㗎,佢大老闆梗係坐前啲,我哋就坐後啲喇。」問William為何不送Wylie返家?他說:「係囉,睇到我哋分開返屋企,就知我哋只係約埋一齊睇演唱會,冇其他。」問William是否仍在追求階段?他叫了出來,還戲言:「嘩!好多對手喎!我唔慣出手,慣咗等人出手……哈哈,不過一路都冇反應。」再問William是否等Wylie出手?他故弄玄虛說:「唔知呢!佢各方面都太好,君子好逑!」
至於Wylie的身材是否最吸引,William直認不諱:「呢方面的確好吸引,好搶眼,第一眼見到佢已好吸引我,佢好靚。」

經常約食飯
記者追問William會否再約Wylie食飯?他說:「我哋成日一班同事食飯。」另外,Wylie前晚睇完演唱會後受訪,談到陳冠希與模Cammi的慾照近日流出,Wylie說:「其實唔關我事,如果有日佢真係叫我影呢啲相,我會叫佢睇精神科醫生。」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片