Header Row

[娛樂] 遇狼谷胸鍾楚紅:打到佢趴喺度

遇狼谷胸紅姑:打到佢趴喺度( 2011-11-27 )
遇色狼絕不手軟 鍾楚紅:打到佢趴喺度


[轉載/Youtube] 鍾楚紅(紅姑)不負她性感女神之名,前晚一身黑色西裝谷胸打扮現身時尚活動,明艷照人。紅姑亦有關注熱烘烘的陳嘉桓事件,自嘲是悶蛋一名,出外拍戲也甚少夜蒲,揚言若有人對她「毛手毛腳」,她必出盡力打到對方趴喺度。

鍾楚紅(紅姑)前晚現身海港城,出席法國品牌Roger Vivier的新店活動,同場還有陳浥萍、張燊悅、徐濠縈和陳小韻等。紅姑身穿黑色corset襯西裝外套谷胸上陣,艷光四射,吸引半百途人駐足,更大讚紅姑keep得好,美麗依然。記者大讚紅姑性感,她即笑言:「唔好嚇我,唔好講啲咁嘅嘢。」紅姑透露有留意近日全城鬧得熱烘烘的陳嘉桓事件,問到她昔日拍戲有否發生過遭人輕薄的情況,她說:「自己好少去夜場,女仔都要小心啲,借酒行兇嘅人一定有,去都要同啲相熟嘅人去。」

張燊悅教訓陳浩民
問鍾楚紅在外地工作時,有否被人「抽水」的經歷,紅姑說:「眼望望就一定有,自己會小心,平時拍完戲都會即刻返屋企,生活好悶蛋,如果有人向我毛手毛腳,我就踢佢,打到佢趴喺度為止,我唔忍得呢啲嘢,我會出盡身體嘅力氣反抗,唔可以畀呢啲事發生。」此外,曾與陳浩民合作的張燊悅,記者提到陳浩民帶着懷有身孕的太太出來謝罪一事,她即笑言:「恭喜晒!都唔知佢結咗婚,點都好,唔好影響太太,做咗人老公,要呵護老婆,要乖,有頭家唔係單身時,乜都要有商量。」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片