Header Row

[娛樂] G.E.M.寸鄧走音鬧肥杏賤 G.E.M.認低能

G.E.M.認低能 過夜未失身( 2011-11-27 )
自稱基督徒過夜未失身  G.E.M.認低能樣衰杏兒


G.E.M.寸鄧走音鬧肥杏賤( 2011-11-26 )
15歲網誌粗口橫飛  G.E.M.寸鄧走音鬧肥杏賤


高登天后瓊姐 搜刮 G.E.M Xanga( 2011-11-26 )
解碼者之解密


[轉載/Youtube] 鄧紫棋(G.E.M.)被踢爆入行前於網誌用粗言狂批胡杏兒、鄧麗欣及吳卓羲,更被發現在15歲那年與男友到離島過夜三日,因此被懷疑早已失身。現年20歲的G.E.M.昨日出席活動即場向三位藝人道歉,但卻沒有正面回應自己是否處女。

鄧紫棋昨日到紅館擔任「第六屆世界啦啦隊錦標賽」嘉賓,她對自己15歲入行前於網誌抨擊其他藝人,當中更粗口橫飛,她表示:「我細個真係好低能,接觸粗口成日講完覺得成熟,我今次真係千年道行一朝喪,真係好樣衰。」對於被指與男友離島之行早已失身一事,G.E.M.說:「當時我15歲,犯法嘢,我哋只係拖住手咋。」問她是否未失身?她說:「冇呀,我前男友都挺身而出證我清白。呢件事係佢打嚟話我知。」

唔接受婚前性行為
問G.E.M.是否處女及有否失身給男友林宥嘉?她即澄清說:「我係基督徒,唔接受婚前性行為,我冇呢啲歪念,同埋唔好再牽涉第二個男仔。」G.E.M.還向三位藝人胡杏兒、鄧麗欣和吳卓羲道歉,她指入行後欣賞各藝人付出的努力。另外,她對自己指摘母親一事說:「我媽咪喺上海send短訊話支持我,叫我堅強,母愛好偉大。」
至於被G.E.M.指為「肥杏」以及被她形容為很賤的胡杏兒,昨日到銅鑼灣出席珠寶店活動,她戴上約值1,800萬港元的鑽飾,明艷照人。對於被G.E.M.狂踩,胡杏兒表示看過有關報道,她說:「每個人都有自己鍾意同支持嘅偶像,唔可能要所有人都鍾意自己。」

胡杏兒唔怪G.E.M.
對於被G.E.M.指又肥又賤,杏兒笑說:「我同佢係同一屆嘅樂壇新人,喺活動上都見過面傾過偈,我就唔覺佢唔鍾意我。」杏兒表示若跟G.E.M.見面不會尷尬,亦不會怪她。提到G.E.M.公開道歉,杏兒說:「總之有人鍾意有人唔鍾意,不過我家都瘦番,可能當年爭獎爭得太犀利,咁有fans為自己偶像去批評另一個藝人啫,唔使say sorry。」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片