Header Row

[娛樂] Eason擬請保鑣護女

憂 EDC嗒嫩草 阿臣請保鑣護女( 2011-11-04 )
Eason擬請保鑣護女


[轉載/Youtube] 陳奕迅(Eason)前晚於九龍灣舉行新碟《?》吹歌會,在場歌迷各有一個要求「吹神」封嘴的紙牌,以備在他吹得離題時高舉此牌。
打波傷中指
Eason說日前打乒乓球時弄傷中指:「打波時有個人行過,我抽擊時隻手抽埋佢個身,成隻手指拗一拗腫咗。」談到陳冠希(Edison)與模Cammi一事,Eason指不知詳情,記者告知他詳情後,他說:「件事關我乜事?我哋好少聯絡。」再問Eason會否覺得Edison變態及有病態?他說:「冇意見,我相信個社會有人會有呢啲行為。」最後問Eason會否早點教導女兒?他說:「教乜?教打燈?呢啲由老婆教,一係我打畀Juno(麥浚龍)問有冇保鑣介紹。」

1 comments:

Anonymous said...

eason冇舉中指wor...only食指....=O=

本週 YoutubeHK 熱門影片