Header Row

[娛樂] 楊千嬅疑爆粗踩黃偉文 「唔x掂」

鬧 Wyman唔 X掂?千嬅讚經典( 2011-11-05 )


[轉載/Youtube]填詞人黃偉文(Wyman)明年初在紅館搞騷,請鄭秀文、容祖兒及何韻詩等撐場,傳與Wyman反面的楊千嬅不被邀請。昨日網上流傳千嬅與Wyman多年前交惡的足本文字內容,指千嬅批評Wyman的作品「唔x掂」,Wyman回應「你都唔係唱得好x掂!」。千嬅昨日出席商台記者會時否認爆粗,更讚Wyman為她作過不少經典作品。

黃偉文入行18年,不少金曲都由他填詞,故他明年2月在紅館舉行首個作品演唱會,邀請到天后級的鄭秀文、陳慧琳、容祖兒及何韻詩撐場,獨欠與他曾屬好友的楊千嬅。

「冇乜可能發生」
有指05年千嬅曾於派對上爆粗指Wyman的歌詞差,昨日網上流傳足本二人當年對話的文字內容,於05年11月的一個派對上,千嬅要求Wyman將新歌寫得「禪」一點,就像林夕作給她的《電光幻影》一樣。此時Wyman面露不悅,不過千嬅未有收口,再指對方之前所寫的《煉金術》較商業。最後千嬅問Wyman:「咁要問吓你點解鑊鑊你填畀我啲歌都跑唔出!我家話畀你聽,就係你作畀我啲歌唔x掂。」此話一出Wyman即回應:「你都唔係唱得好x掂咋喎。」
千嬅昨日到九展出席商台頒獎禮記者會時,被問到是否曾爆粗指Wyman的歌詞寫得差?她表示:「呢件事冇乜可能發生,唔係事實唔回應,佢寫咗咁多好歌畀我,家好多都係classic。」

少聯絡冇份撐場
問千嬅之後找林夕填詞是否令到別人不高興?她說:「我諗是非係娛樂話題,少講是非就會完,我唔回應啦。」現在與對方是否朋友?千嬅說:「係朋友,但較少聯絡,做朋友心入邊明白就得,唔需要解釋前因後果,唔使拎出嚟講。」她透露至今仍未收到Wyman的邀請出席其明年的演唱會。

網上流傳版本
楊:楊千嬅 黃:黃偉文

2005年11月一個party上
楊:喂呢排點?
黃:無咩點,你畀我隻歌你想點作?
楊:其實呢我想寫少少高深d嘅嘢,好似林夕上次寫畀我隻電光幻影咁,寫禪d。
黃:(面露不悅)隻煉金術唔夠好咩?
楊:商咗d囉(指商業)
黃:又係paco叫我寫嘅……
楊:所以咪放咗喺第2 plug……
黃:對上一隻做第1 plug都唔記得係邊隻喇。
楊:(想咗一陣)可人兒吖嘛!
黃:但嗰年跑出係另一隻喎。(指少女的祈禱,2000年)
楊:咁要問下你點解鑊鑊你填畀我d歌都跑唔出喇!(理直氣壯)
黃:嘩我點鬼知?
楊:(微醉)我家話畀你聽,就係你作畀我d歌唔×掂!
黃:你都唔係唱得好×掂咋喎!
楊:咁無嘢好講啦!我下年會搵林夕包碟㗎喇!(2006年大碟unlimited找了林夕包碟)
黃:哦!

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片