Header Row

[娛樂] 李美鳳電眼 電暈西人

李美鳳電眼 電暈西人( 2011-09-29 )
李美鳳夫妻再度蜜月 趕絕小三


[轉載/Youtube] 有電眼美人之稱的李美鳳,雖已屆48歲,兒女又13歲,但無損她的魅力。李美鳳前晚來港出席活動,自爆在加拿大遇上年輕近20年的帥氣男侍應向她調情,但自己有家室,更無法接受姊弟戀。李美鳳深愛老公,夫婦近期更再度蜜月,開心甜蜜。婚後度期等生仔的楊千嬅,則要等到明年才有機會造人,她笑言:「唔係扯,最緊要中!」
今個月是關注乳癌月,李美鳳、楊千嬅、童愛玲和林莉等,前晚在尖沙嘴半島出席Estee Lauder宣傳關注乳癌的活動。
年輕侍應調戲
依然美麗年輕的李美鳳,自爆在加拿大旅行期間,有兩次艷遇,包括被30歲年輕男侍應挑逗,她說:「其中一次,喺博物館睇緊,有兩個男人走埋嚟,其中一個同我老公差唔多年紀,不停咁撩我講嘢,我直情要叫佢哋專心啲睇。兩日之後,喺餐廳又俾一個又後生又靚仔嘅侍應,不停向我調情,又請我食嘢。」
李美鳳表示難以接受:「一來我有家室,二來佢得30歲,就算我係單身,尊嚴上都唔得。」她謂和老公結婚15年,十分恩愛,近期更再度蜜月,覺得非常幸福,她說:「家啲仔女13歲,可以自己照顧自己,我同老公申請咗放大假,同啲好好嘅死黨一齊去歐洲旅行。」
李美鳳笑言15年只儲到14日大假,平均一年一日,她說:「同啲中學、大學同學去玩,見朋友真係好重要,因為有朋友喺法國、德國,有朋友可以預防抑鬱症。」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片