Header Row

[娛樂] TBB化妝間有賊 周家怡失手袋報警

Dr Man俾人偷手袋( 2011-09-29 )
TVB化妝間有賊 周家怡失手袋報警


[轉載/Youtube] 無綫女藝人周家怡噚日凌晨五點幾喺微博度話自己好唔開心,原來佢前晚喺電視城錄影完《變身男女 Chok Chok Chok》之後,喺電視城一廠嘅化妝間唔見咗個手袋,佢話錢雖然唔係唔見好多,但全部證件都喺晒裏面,仲有記事簿寫低每日嘅schedule同一啲私人嘢,希望報警之後可以搵番啲失物。

藝人圍插賊仔
噚日下晝,周家怡又喺微博留言,佢自我安慰咁話:「因無咗個袋同私人物件而唔開心,不停諗點解,但當我諗到偷嘢嘅人可能好需要錢先至咁做,惟有寬恕佢,望佢唔好再偷嘢啦,因被偷人會無咗好多買唔返嘅嘢而好唔開心㗎!」
好多朋友都留言安慰周家怡,好姊妹佘詩曼話:「我希望偷你個袋嘅人,終有醒悟和內疚嘅一日。」曹永廉就話:「希望小偷有良心將証件放在郵箱,我會叫《法證先鋒Ⅲ》的黎耀祥幫你查查。」

事後周家怡喺電話度話:「真係好唔開心,六合彩又唔見我中,真係好黑仔,不過都係一個教訓,我一世都會有陰影,但係都希望我呢個教訓可以令其他同事知道,要小心自己嘅財物。」外事部曾醒明話公司會配合警方嘅調查,希望所有藝員同事小心保護自己嘅財物,公司亦會加強保安。

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片