Header Row

[娛樂] 卓韻芝傳秘嫁MJ「唔係我嚟」

韻芝秘密嫁 MJ冇人知( 2011-09-13 )
卓韻芝傳秘嫁MJ「唔係我嚟」


[轉載/Youtube] 樂隊Mr.成員近日紛紛傳喜訊,繼鼓手杜志烜(Tom)同陽光妹何思諺日前宣佈搞出人命將會結婚,近日本報收到讀者報料,話另一成員譚傑明(MJ)同前女友卓韻芝,喺年頭已經秘密結婚,點解咁講?個讀者話識得幫佢哋影婚紗相嘅攝影師,而且結婚行禮當日都係由佢朋友揸機負責影相。
結婚咁開心,當然即刻搵當事人求證,前日打電話問卓韻芝係咪年頭同MJ結婚?佢否認:「冇呀,真係好想睇吓啲結婚相,我懷疑係MJ同個好似我咁樣嘅人結婚,唔係我嚟,快啲搵啲相出嚟睇吓。」

自稱冇拍拖
年初阿芝先宣佈同MJ分手,咁分手後有冇復合?阿芝強調冇,大家亦好耐冇見,很少聯絡。咁阿芝家有冇拍拖?佢笑笑口話:「冇呀,冇時間。」咁恨唔恨嫁?佢好老實咁講:「恨搵到一個愛嘅人,家要搵到嗰個人先。」會唔會秘密結婚?阿芝話如果男方想保密,佢會絕對配合。

至於MJ都透過唱片公司否認婚訊,不過佢哋私下係好朋友就絕對係真。

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片