Header Row

[時事] 周大福主管疑非禮女下屬

周大福主管疑非禮女下屬( 2011-10-18 )
女職員指控 遭主管磨大腿  周大福爆性醜聞


[轉載/Youtube] 富豪鄭裕彤旗下周大福珠寶金行爆出鹹濕主管涉嫌性騷擾及非禮女下屬醜聞。大埔一名女職員聲稱遭新紮分店一名主管半年來多次利用上司身份,為兩人製造獨處機會,肆意以猥褻說話騷擾;後來更變本加厲,甚至趁女職員在櫃枱推銷時,故意坐近並以大腿磨蹭女事主的大腿。女事主上月底辭職,並向公司及平等機會委員會投訴。涉事主管否認性騷擾,並反指是女事主不堪工作受批評而辭職。

涉事大埔超級城分店,去年12月開張,該主管約40歲,由其他分店調至,並升任主管,同時遇到從上水分店調至的20多歲姓黃女事主。黃小姐表示,最初幾個月感覺他平易近人,不過自3月起,感覺到他對自己的態度特別奇怪:「成日都話約我放工去食飯、飲酒,仲話有『下場』,話我都知係咩㗎啦!」黃小姐初時覺得他開玩笑,就婉轉地拒絕,不料他越來越露骨:「你得閒俾我搞吓啦,我真係好得㗎,你一定會好回味,你試過就知㗎喇!」他還放縱到多次直接要求與她「開房」。

被指性騷擾主管變態語錄
《責罵》
•大量粗口辱罵
•「你哋全部都係垃圾,最好全部都拎去人道毀滅!」
•「唔該你控制吓自己情緒,唔係人哋以為我哋周大福虐畜!」

《性騷擾》
•「你鍾意喺上面定下面呀?」
•「如果我好有錢,我一定包起你!」
•「等我滋潤吓你啦,試完包你跑數都勁啲!」
•「幾時出去飲酒呀?飲完跟住有『下場』,你都知係咩㗎啦!」
•「你得閒俾我搞吓啦,我真係好得㗎,你一定會好回味,你試過就知㗎喇!」
•「你睇吓,我見到你有反應呀(指住自己下體),你想唔想摸吓?我知你想嘅!」

資料來源:涉事主管兩名前女下屬

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片