Header Row

[娛樂] 周秀娜爆乳紫荊俠 最怕托煲

娜姐爆乳紫荊俠 最怕托煲(2011-09-07)
娜姐爆乳紫荊俠托煲犯險


[轉載/Youtube] 紫荊俠,是喜歡着緊身衫、形象性感的女俠,她在香港濟弱扶貧,又愛派錢派糧。而在娛樂圈中走性感路線、着緊身衫又好睇、又夠人氣的,非周秀娜莫屬,所以在電影中演紫荊俠一角,娜姐絕對是最適當人選。娜姐最近就以紫荊俠打扮托住飯煲兼拿着錢拍電影海報,非常有創意。

周秀娜擺脫模之名,成功轉型,近年主攻電影,早前試過演沙灘排球女將,最近又在電影《紫荊俠》中扮性感慈善女俠紫荊俠,機會已在眼前,娜姐要好好捉緊,一直想做打女的她,決定瞓身演好這角色。

親身做危險動作
今次做紫荊俠,娜姐事前已做足準備工夫,日前她為電影拍攝海報時說:「我一直都好想做打女,今次可以做到真係好開心。我已經有心理準備會打得好勁,雖然劇本仲未收到,但係我預咗會有好多高難度動作,如果我可以做到我都會自己做,所以我之前已經開始練功夫,希望打得似模似樣。」
娜姐之前拍戲已經損手爛腳,今次做打女,又會試做危險動作,問娜姐會不會買重保險?她說:「呢個要問公司,不過我自己都有買。」拍攝海報時,娜姐要托着個很大的電飯煲和拿着大叠道具銀紙,但她身後是有工作人員協助的,所以都不算辛苦。

跟到足着貼身衫
娜姐之所以勝任做紫荊俠,皆因她擁有一副好身材,所以今次騷身材一定不少得,她說:「我哋今次係會跟足原著,件衫係會好貼身,所以我都要好fit。除咗件招牌女俠衫,我仲好期待其他衫係點,唔知會唔會都係好性感,我自己都好想睇吓。」

0 comments:

本週 YoutubeHK 熱門影片